Luc S.
Zeer tevreden. Alleen maar prachtige Gravelroute’s. In een ontspannen sfeer alles was goed geregeld
Mooi parcours, sympathieke begeleiding, alles was top geregeld van het bagagetransport, de bevoorradingen onderweg tot de overnachtingsplaatsen. Een leuke groep mensen met dezelfde hobby maken de ervaring nog prettiger. Voor herhaling vatbaar. Het enige wat beter kon was het weer. Maar dat is dan ook het enige waar de organisatie niets aan kan doen.
Julien H.
Prachtige routes.Zeer goede organisatie en zeer goede uitleg vanwege de begeleiders.
De hotel prachtig gewoon.Ik heb ervan genoten.
Jean-Paul VR
Het weer, de groep, de afwisselende gravelroutes, de landschappen en de catering waren super!
Hendrik K.
No nonsence fietsplezier in een prachtige omgeving. Helemaal georganiseerd om
maximaal te genieten van je fietservaring. De begeleiders zijn top en brengen samenhang en fun in de groep. Een echte aanrader!
Corry W.
Prachtig weekend: mooie natuur en gevarieerde fietsroutes, goed begeleid met aandacht en zorg voor iedereen, fijne plaatsen om te overnachten, lekker eten en gewoon genieten!
Lili M.
Mooie afwisseling en vergezichten onder fijne begeleiding van Heidi en Wim!
Elisabeth P.
3 dagen zand, bossen en bloeiende heide: de Veluwe is een gravel speeltuin 🤩 Heidi & Stefanie doen dat goed, heel chill maar tegelijk professioneel. By far de gezondste gevarieerde bevoorrading 👌 Dikke merci!
Stéphanie V.
Eerste maar zeker niet de laatste Gravelreis! Wat een fantastische ervaring. Top georganiseerd.
Peggy V.P.
3 prachtige gravelritten in een fantastisch mooie omgeving met uitstekende begeleiding.
Tine V.
We hebben een heel mooi gravelavontuur beleefd, werden goed verzorgd. De communicatie verliep helder en de begeleiding was goed op elkaar afgestemd. De verblijven waren prima, afgestemd op onze activiteiten.
Kimberly M.
Prachtige route die een combinatie vormt van uithouding, techniek en vooral: genieten.
Schitterende begeleiding & goede zorgen van Heidi & Stefanie. Voor herhaling vatbaar!
Nicole J.
Topweekend, de omgeving waar we fietsten was zo mooi dat het afzien in de warmte en klimmen snel vergeten was. Een uitstekende begeleiding en lekkere bevoorradingen waar tijd en moeite was ingestoken maakten dit weekend super!
Dominique V.
Mijn eerste gravelreis met een aangename groep en heel goede begeleiding. Alles was tip top in orde. Aanmoedigingen als het wat minder ging. Het ws een hele positieve ervaring. De weergoden waren ons ook goed gezind.
Lien V.
Top! Bevoorradingen zijn top. Hotels idem.
Liesbeth T.
Grenzen verleggen!
Wat een toffe reis. Grenzen verlegd samen met een gezellige bende. Zeer mooie vergezichten en top hotelletjes. Heel goed verzorgd door de reisleidsters. Aanrader!
Griet V.
Alles Top!
Top ervaring, top leerpad, top organisatie, top gezelschap, top begeleiding…
Jan R.
Onvergetelijke prachtige graveltocht
3 Dagen die door 2 fantastische begeleiders, Heidi en Klaas , omgetoverd zijn geweest in een onvergetelijke prachtige graveltocht , en als kers op de taart een heel toffe en plezierige bende . We hebben er extra fijne vrienden aan overgehouden .
Yves S.
Geweldig verrast door de mooie Nederlandse heide en bossen, en de mooi gelegen hotels.
Sandra V.
Epische ervaring
Epische ervaring, Heidi en Klaas zorgden voor een geweldige service en een echt familiegevoel. Echt top!
Patty D.
Fantastische ervaring
Fantastische ervaring, geweldig land, gastvrij, lekker eten, en natuurlijk de vibe van een toffe groep fietsers.
Nicolas M.
Wat zou je meer willen?
Prachtig land, leuke groep en perfecte organisatie. Wat zou je meer willen?
Frank T.
Prachtig land om te gravelen!
Zeer enthousiast over deze Sri Lanka-reis: sterke organisatie, fantastische lokale begeleiding en een prachtig land om te gravelen. Het programma was gevarieerd en goed gevuld. We fietsten met een toffe groep met een homogeen niveau, wat zorgde voor een fijne dynamiek gedurende heel de reis.
Sonja S.
Fantastische gravelreis in Sri lanka
Fantastische groep, fantastische begeleiding, toplocatie, alle ingrediënten voor een onvergetelijke vakantie
Geert T.
Dit is een van de mooiste reizen die we ooit gemaakt hebben!
Onze reis kan ik samenvatten in 1 woord: fantastisch! Mooie gravelritten in combinatie met een prachtige natuur, culturele bezoeken (o.a. Unesco werelderfgoed) en een safari in een wildpark. Perfecte begeleiding; enorm vriendelijke en behulpzame bevolking. Dit is een van de mooiste reizen die we ooit gemaakt hebben!
Hans C.
Niets dan lof
Ondanks het feit dat onze reis op het laatste moment door omstandigheden diende geswitched te worden naar Oeganda en het voor Plug Plug travel de eerste keer was dat ze een fietsreis in Oeganda organiseerden kan ik enkel lovend zijn over de algemene en de lokale organisatie. Alles was top ondanks de short notice perfect zowel wat betreft accommodatie, eten als de dagelijkse ritten.
Bert V.
Bijzonder avontuur in Ethiopië
Bijzonder avontuur met uitstekende gids en zorgzame Plugplugreisbegeleider die ons met de nodige flexibiliteit en enthousiasme door dit soms zware parcours geloodst hebben. Een reis om nooit te vergeten!
Serge V.
Super avontuur in Afrika
Super avontuur. In Afrika weet je dat je flexibel moet zijn, dus niettegenstaande wat tegenslagen op vlak van fietsen, is dat allemaal goed opgevangen en gecompenseerd, zowel door de organisatie, als door de groep.
Marokko groep maart 2026
Zeer mooie ervaring met indrukwekkende vergezichten en afwisselende routes. Een hele fijne groepsdynamiek en super gemotiveerde reisbegeleidster maakten deze zalige ervaring compleet!
Geertrui VK - Oostduinkerke
Fietsen in de zon, over gravel doorheen de prachtige natuur, onderweg aangemoedigd worden door kinderen die vrolijk “Hi!” roepen als je voorbij fietst. Op je pad verrast worden door een kudde buffels, nu en dan een stop voor wat cultuur, wist-je-datjes of om te smullen van het heerlijke eten. Sri Lanka has it all! En dankzij PlugPlug Travel en hun lokale partner zaten wij op de eerste rij!
Cecile S. - Herselt
Mooie, afwisselende reis, waar je zorgeloos, van op je fiets kan kennis maken met dit prachtige land : de natuur, de gebruiken, het lekkere eten. Echt een aanrader voor de sportieve fietser.
Berlinde W. - Waasmunster
De Colombia reis is lang blijven nazinderen en staat nog steeds als mijn favoriete reis afgevinkt.
Colombia ne voltreffer van formaat… prachtige natuur gecombineerd met uiterst leuke eetadresjes en hartelijke bevolking…eindeloos onderdompelen in het kleurrijke gastvrije lokale gebeuren… ik blijf Colombia koesteren …
Rita W. - Wetteren
Onvergetelijke avontuurlijke prachtreis
Prachtige gravel parcours iedere op eigen tempo. Dagdagelijks avontuur met proeverij van leef en eetcultuur. Elke dag overgoten met verrassingen op en naast de fiets.
Benny B. - Alveringem
Bedankt voor de mooie reis, echt een super ervaring 🙏